5 απλές ασκήσεις για να διατηρήσεις το σώμα σου σε καλή φόρμα στις διακοπές

Γράφει ο Χαρίδημος Ζαρίκος, καθηγητής φυσικής αγωγής, πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ, personal trainer

Όλοι όσοι μοχθούμε να διαμορφώσουμε το σώμα μας όπως ακριβώς το ονειρευόμαστε συνήθως έχουμε έναν εσωτερικό φόβο να μην γκρεμίσουμε όσα χτίσαμε κατά την διάρκεια των διακοπών μας. Μπήκε ο Αύγουστος πλέον και οι περισσότεροι από εμάς έχουμε άδεια. Εκτός από το να κολυμπάμε μισή ώρα κάθε μέρα σας δίνω και 5 απλές ασκήσεις για να διατηρήσουμε ότι φτιάξαμε όλο τον χρόνο:

1. Καθίσματα (γυμνάζουν αποδοτικότατα όλο το πόδι)
2. Κωπηλατική με λάστιχο (πλάτη)
3. Κάμψεις (στήθος)
4. Σανίδα(κοιλιακοί)
5. Σχοινάκι (αερόβιο)

Εκτελούμε 30’’ στην κάθε άσκηση και περνάμε στην επόμενη. Κάνουμε 1’ διάλειμμα και επαναλαμβάνουμε άλλες 2 φορές. Η συνολική διάρκεια είναι κάτω από 15’.

Καλές διακοπές!

Facebook: Ζαρίκος Χαρίδημος Γυμναστής-Personal Trainer

Instagram: Haridimos_trainer

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More