5 πρωινές συνήθειες που βοηθούν στο αδυνάτισμα

Θέλετε να αδυνατίσετε; Τότε δεν έχετε παρά να αλλάξετε μερικές πρωινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε πιο εύκολα το στόχο σας!

Πρόσθεσε άπαχη πρωτεΐνη στο πρωινό σου

Ymath2

Δεν είναι μόνο ότι σας χορταίνει, αλλά η πρωτεΐνη βοηθάει επίσης να αυξήσετε τη μυική μάζα στο σώμα, κάτι που θα σας κάνει να καίτε περισσότερες θερμίδες, ακόμα και χωρίς να γυμνάζεστε. Είναι σημαντικό να παίρνετε την πρωτεΐνη που χρειάζεστε καθημερινά από άπαχες πηγές, όπως ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα ή όσπρια και όχι από κόκκινο κρέας και τυρί που περιέχουν πολλά λιπαρά. Έχετε υπόψη ότι χρειάζεστε περίπου 1 γραμμάρια άπαχης πρωτεΐνης για κάθε κιλό τους σωματικού σου βάρους, δηλαδή μια γυναίκα 60 κιλών πρέπει να καταναλώνει περίπου 60 γραμμάρια.

Κλείστε την τηλεόραση όταν τρώτε πρωινό

Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν παρακολουθούμε τηλεόραση ενώ τρώμε τείνουμε να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες τροφής, όχι μόνο επειδή ξεχνιόμαστε και συνεχίζουμε να τρώμε ασυναίσθητα, ακόμα κι όταν έχουμε χορτάσει, αλλά και επειδή ο ήχος που έρχεται από την οθόνη μάς εμποδίζει να ακούμε τους ήχους που κάνουμε καθώς μασάμε -κάτι που θα μας βοηθούσε να τρώμε λιγότερο. Οι επιστήμονες το ονομάζουν “cranch effect” και έχουν παρατηρήσει ότι οι συμμετέχοντες σε σχετικές έρευνες έφαγαν λιγότερα τραγανά σνακ όταν τα κατανάλωναν φορώντας ακουστικά που απομόνωναν κάθε ήχο παρά όταν άκουγαν παράλληλα δυνατή μουσική.

Κάντε κάτι που σας χαλαρώνει

Είτε αυτό είναι γιόγκα είτε μια βόλτα με το σκύλο σας, είναι σημαντικό να ξεκινάτε τη μέρα όσο πιο χαλαρή γίνεται. Διαφορετικά, τα αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης θα κάνουν τον οργανισμό να συσσωρεύει κιλά γύρω από την κοιλιά.

Κάντε γυμναστική (αλλά διαλέξτε διαφορετικό είδος κάθε μέρα)

Σίγουρα έχετε ακούσει ειδικούς να ισχυρίζονται ότι οι ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης είναι πιο σημαντικές από την αεροβική… Κι άλλους εξίσου διακεκριμένους ειδικούς να υποστηρίζουν με σθένος το αντίθετο. Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες, η ιδανική επιλογή είναι ένας συνδυασμός τους! Φτιάξτε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που να περιλαμβάνει τόσο ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης όσο και αεροβικές και εμπλουτίστε το με μερικές προπονήσεις HIIT, που είναι ένα είδος γυμναστικής ιδιαίτερα αποτελεσματικό για να αντιμετωπίσετε το λίπος στην κοιλιά.

Ασχοληθείτε με το μεσημεριανό σας

Πριν φύγετε από το σπίτι, φροντίστε να πάρετε μαζί σας κάτι για να φάτε το μεσημέρι. Εάν πάλι συνήθως παραγγέλνετε κάτι για φαγητό στο γραφείο, γνωρίζετε ήδη ότι είναι πολύ πιο πιθανό να υποκύψετε και να πάρετε πίτσα ή σουβλάκι όταν αρχίσετε να σκέφτεστε τι να φάτε όταν θα έχετε ήδη πεινάει. Γι’ αυτό ρυθμίστε το ξυπνητήρι να χτυπήσει μία ώρα πριν την ώρα που συνήθως τρώτε για να κάνετε μια πιο υγιεινή επιλογή.

Πηγή: Madamefigaro.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο