Facebook: Νέες αλλαγές θα το μετατρέψουν σε παγκόσμια online αγορά
Tο Facebook παρουσίαζει δύο νέες ενότητες για τις επιχειρήσεις, που σκοπό έχουν να μετατρέψουν το γίγαντα των Social Media σε μια παγκόσμια online αγορά.
Πριν λίγες μέρες, ο Facebook COO Sheryl Sandberg παρουσίασε δύο εντελώς νέες ενότητες στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Καλιφόρνια, το “Shopping” και το “Services”, όπως τις ονόμασαν. Αυτές οι δύο νέες λειτουργίες δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους απευθείας μέσω του Facebook Page τους.
Το Facebook πλέον αποτελεί ένα δικτυακό χώρο στον οποίο συμμετέχουν πάνω από 45 εκατομμύρια επιχειρήσεις με Fan Pages όλων των ειδών. Με την εφαρμογή αυτών των αλλαγών, οι επιχειρήσεις έχουν ακόμα περισσότερα εργαλεία στη φαρέτρα τους, καθώς η ενότητα “Shopping” θα δίνει τη δυνατότητα στους λιανέμπορους να πουλήσουν τα προϊόντα τους απευθείας μέσω του Page. Το ίδιο θα ισχύει και για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα τα κομμωτήρια, οι δικηγόροι και οι υδραυλικοί, καθώς θα τους επιτρέπει να παρουσίαζουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους σε ειδική ενότητα η οποία θα αποτελεί μέρος του Fan Page τους.
Αυτή τη στιγμή οι νέες λειτουργίες βρίσκονται σε φάση δοκιμής και είναι διαθέσιμες σε περιορισμένο αριθμό επιχειρήσεων, όμως όπως δηλώνουν στελέχη της εταιρείας, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είναι προσβάσιμες και στο ευρύ κοινό.
Επιπλέον , το Facebook προχωρά στον επανασχεδιασμό τριών “call to action” κουμπιών, μέσω των οποίων θα είναι πλέον πιο εύκολη η διάδραση των χρηστών με τις Fan Pages. Αυτά είναι το “Contact us now”, το “Send message”, το “Call now” και το “Donate” για τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
To Facebook συνεχίζει να προσθέτει εργαλεία για ν’ αυξήσει τη λειτουργικότητα και περαιτέρω το όφελος των επιχειρήσεων που συμμετέχουν μέσω Fan Pages. Σκοπός της εταιρείας είναι η αύξηση της παραμετροποίησης, έτσι ώστε η κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως τομέα δραστηριοποίησης, να έχει στη διάθεσή της εργαλεία τα οποία θα τη βοηθούν πραγματικά να επιτύχει τους στόχους της στο σύγχρονο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, είτε πρόκειται για ένα μικρό ανθοπωλείο, είτε για έναν υδραυλικό ο οποίος δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας. Επιπλέον, όπως έγινε γνωστό, είναι ήδη στη φάση ανάπτυξης ο εικονικός βοηθός του Facebook, ο οποίος φέρει τ’ όνομα “M” και που σύμφωνα με πληροφορίες θα μπορεί να διεκπεραιώνει διάφορες εργασίες για το χρήστη, όπως το κλείσιμο ενός ραντεβού, ή την πραγματοποίσηση και την ολοκλήρωση μιας online παραγγελίας.