Gourmet σνάκ για πάρτι

Πόσες φορές δεν έχουμε όλοι αναρωτηθεί τι να ετοιμάσουμε για το πάρτι που οργανώνουμε!

Χυμός από λάιμ και αγγούρι

Τα αγγούρια είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών Β και υδατανθράκων ενώ τα λάιμ είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Τι πιο δροσερό και γευστικό λοιπόν από ένα χυμό με λάιμ και αγγούρι! Ξεφλουδίστε 2 αγγούρια, κόψτε και χτυπήστε τα στο μπλέντερ. Ρίξτε μισό ποτήρι νερό. Κόψτε 4 λάιμ στη μέση. Στύψτε το χυμό τους μέσα στο μπλέντερ. Χτυπήστε τα αγγούρια, τα λάιμ και το νερό μαζί. Χρειάζεστε ένα μεσαίου μεγέθους μπολ και ένα σουρωτήρι. Ρίξτε μέσα εκεί το υγρό. Πιέστε τον πουρέ που έχει μέσα το σουρωτήρι με μια κουτάλα ώστε να πέσει όσο περισσότερο υγρό γίνεται στο μπολ. Βάλτε το υγρό σε μια κανάτα. Προσθέστε περίπου 1 λίτρο νερό και το αγαπημένο σας γλυκαντικό. Ανακατέψτε. Βάλτε πάγο και απολαύστε το!

TIP: Ένα έξυπνο μυστικό για να βγάλουν τα λαιμ το διπλάσιο χυμό είναι να τα βάλουμε στο microwave πριν τα στύψουμε.

Μπισκότα μήλου

Τα μήλα δεν περιέχουν καθόλου λίπος, νάτριο ή χοληστερόλη ενώ υπάρχουν 7000 διαφορετικά είδη παγκοσμίως.  Γι’ αυτό, το νόστιμο και υγιεινό σνακ, χρειάζεστε καρύδια, κομματάκια σοκολάτας, φυστικοβούτυρο, κρέμα φουντουκιού, τρίμμα καρύδας και μήλα. Κόψτε τα μήλα σε λεπτές ροδέλες. Βγάλτε το κέντρο κάθε μήλου δημιουργώντας δαχτυλίδια.  Πάρτε το κρεμώδες ή το τραγανό φυστικοβούτυρο αναλόγως τι έχετε επιλέξει και απλώστε το στη μια μεριά. Απλώστε την κρέμα που επιλέξατε στην άλλη μεριά. Ρίξτε καρύδι από πάνω ή οποιαδήποτε γαρνιτούρα της προτίμησής σας, κομμάτια σοκολάτας και καρύδα.

Μπρουσκέτες Φράουλας

Για το επόμενο σνακ μας θα επιλέξουμε ένα εποχικό φρούτο χαμηλό σε λιπαρά και σε θερμίδες, τη φράουλα! Χρειάζεστε ένα μπολ για να ανακατέψετε τα υλικά, κομμένες φράουλες και 1 κουτ του γλυκού ζάχαρη ή όποιο γλυκαντικό θέλετε.  Ανακατέψτε όλα τα υλικά. Κόψτε μια γαλλική μπαγκέτα σε λεπτές ροδέλες. Πάρτε περίπου 115 γρ. κατσικίσιο τυρί και απλώστε το στα κομμάτια της μπαγκέτας. Βάλτε μερικές φράουλες από πάνω και ρίξτε λίγο λάδι ελιάς που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. Ρίξτε 2 κουταλιές βαλσάμικο ξύδι. Γαρνίρετε από πάνω με ¼ φλυτζάνι τριμμένο βασιλικό! Ρίξτε όσο φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι θέλετε.

Πηγή: queen.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο