GP 70ής Επετείου: Στρατηγική νίκη Verstappen στο καυτό Silverstone

Ο Max Verstappen οδήγησε εξαιρετικά και πήρε τη νίκη στο Grand Prix 70ής Επετείου της Formula 1. Στο βάθρο οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas.

Στην εκκίνηση, ο Bottas διατηρήθηκε στην πρωτοπορία, αν κι ο Hamilton πάλεψε για την πρωτοπορία στον πρώτο γύρο. Ο Verstappen ανέβηκε 3ος εις βάρος του Hulkenberg, ενώ πίσω ο Vettel έπεσε τελευταίος, πατώντας άτσαλα στα κερμπ της 1ης στροφής, με αποτέλεσμα να φέρει τετακέ.

Μετά τους πρώτους γύρους, η μάχη για την 8η θέση ανάμεσα σε Norris, Albon και Leclerc μαινόταν, ενώ μπροστά ο Hamilton διατηρείτο κοντά στο δευτερόλεπτο πίσω από τον Bottas.

Πρώτος στα pits μπήκε ο Ταϊλανδός της Red Bull, για να βάλει την σκληρή γόμα, μόλις στον 7ο γύρο. Τον ακολούθησε ο Gasly έναν γύρο μετά, για να αποφύγει το undercut. Ήταν σαφές ότι η σκληρή γόμα ήταν γρήγορη και αξιόπιστη επιλογή, με δεδομένο ότι ο Verstappen είχε φοβερό ρυθμό με αυτήν.

Το παράδειγμά τους ακολούθησαν αρκετοί οδηγοί εκτός δεκάδας, όπως ο Latifi, o Russell και ο Magnussen.

Μέχρι τον 12ο γύρο, ο Verstappen ήταν στο DRS του Hamiltοn, και παρά τις υποδείξεις των μηχανικών του, θέλησε να πιέσει για την 2η θέση.

Ο Bottas τράβηξε πρώτος τη σκανδάλη και μπήκε στα pits στον 13ο γύρο, για να βάλει τη σκληρή γόμα, βλέποντας τον ρυθμό του Verstappen και τις δυσκολίες του Hamilton. Ο Βρετανός δρούσε πια σαν κινητό εμπόδιο για τον teammate του, παραδόξως. Έναν γύρο μετά, ο πρωταθλητής μπήκε για να ξεφορτωθεί το μεσαίο σετ, και βγήκε 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bottas.

Ο Verstappen μπροστά είχε καθαρό αέρα, αλλά πλέον ήταν πιο αργός από τον Bottas, που ήταν γύρω στα 13 δλ. πίσω από τον Ολλανδό – κι η διαφορά δεν έμοιαζε να πέφτει.

Μέχρι τον 19ο γύρο είχαν μπει για τη σκληρή γόμα κι οι Stroll, Leclerc. Ο Μονεγάσκος έδωσε και μία εξαιρετική μάχη με τον Norris με έπαθλο τη δέκατη θέση, προσπερνώντας τον Βρετανό.

Ξανά στην μάχη της πρωτιάς, ο Verstappen είχε φοβερό γυρολόγιο με τη σκληρή, ένας δευτερόλεπτο ταχύτερο των Bottas-Hamilton, και διαχειριζόταν εξαιρετικά τα ελαστικά του, όσο οι δύο Mercedes άρχιζαν να χάνουν πρόσφυση από τα πίσω ελαστικά μόλις 8 γύρους αφού έβαλαν το σκληρό σετ.

Στα των pit stops, Sainz, Ocon και Vettel μπήκαν μαζί στα pits στον 22ο γύρο. Είχαν ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα. Ο Ισπανός έχασε και χρόνο, καθώς έπρεπε να περιμένει τον Ocon να βγει από τα pits.

Στον 27ο γύρο αποφάσισαν να φέρουν τον Verstappen στα pits, για τη μέση γόμα, σε ένα stop 3.2 δλ. Βγαίνοντας από το pitlane, ο Bottas τον πέρασε, όμως στο DRS ο ίδιος πέρασε τον Φινλανδό αποφασιστικά για την πρωτοπορία του αγώνα.

Πίσω, η έτερη Red Bull του Albon ανέβαινε συνέχεια στην κατάταξη, κάνοντας το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο.

Τον χορό των δεύτερων stop άνοιξε ο Norris, για να ακολουθήσουν Hulkenberg-Ricciardo. Ο Αυστραλός είχε και έξοδο, όταν σε μάχη με τον Sainz έκανε τετακέ.

Ξαφνικά, Verstappen και Bottas μπήκαν στα pits ταυτόχρονα για δεύτερη αλλαγή για τη σκληρή γόμα ως το τέλος του αγώνα, δηλαδή για 19 γύρους.

Ο Hamilton παρέμεινε στην πίστα, παρά το blistering των πίσω ελαστικών του. Όλα έδειχναν πως ο ίδιος θα πήγαινε σε στρατηγική ενός pit stop,

Στις θέσεις εκτός βάθρου, ο Leclerc έκανε εξαιρετικό αγώνα, όντας 4ος με 12 γύρους να απομένουν και μόλις ένα pit stop, κρατώντας πίσω του τους Hulkenberg και Stroll.

Με 10 γύρους να απομένουν, ο Verstappen πήρε το ΟΚ από τη Red Bull να πιέσει και να κλείσει τη διαφορά από τον Hamilton.

Την ίδια ώρα, ο Βρετανός μπήκε τελικά στα pits, και φάνηκε να μπαίνει και με πολλά χλμ/ώρα στο pitlane, για τη σκληρή γόμα. Έτσι, ο Verstappen πέρασε 1ος, ο Bottas 2ος κι ο Leclerc 3ος.

Ο Hamilton άρχισε αμέσως να πιέζει, γνωρίζοντας ότι είχε κάτι λιγότερο από 60 χιλιόμετρα για να περάσει 3 μονοθέσια, αν ήθελε τη νίκη.

Πέρασε τον Leclerc στον 45ο γύρο, στα φρένα για τη Stowe, και είχε πλέον 9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον πρωτοπόρο Verstappen.

Με τρεις γύρους να απομένουν, είχε έρθει η ώρα για τη μάχη των «μαύρων βελών». Μετά από μία κλειστή μάχη, ο Hamilton πέρασε, έχοντας και πολύ πιο φρέσκα ελαστικά, αλλά με διαφορά 9 δευτερολέπτων από τον Verstappen, δεν είχε χρόνο να φτάσει τον Ολλανδό.

Έτσι, ο οδηγός της Red Bull πήρε την πρώτη του νίκη φέτος, την πρώτη μη-Mercedes νίκη του 2020 και την πρώτη μη-Mercedes νίκη στο Silverstone από το 2018.

Στη δεκάδα ήταν κατά σειρά οι Hamilton, Bottas, Leclerc, Albon, Stroll, Hulkenberg, Ocon, Norris και Kvyat.

Η συνέχεια του πρωταθλήματος την ερχόμενη εβδομάδα με το Ισπανικό Grand Prix._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton – 107

2. M. Verstappen – 77

3. V. Bottas – 73

4. C. Leclerc – 45

5. L. Norris – 38

6. A. Albon – 36

7. L. Stroll – 28

8. S. Perez – 22

9. D. Ricciardo – 20

10. E. Ocon – 16

11. C. Sainz – 15

12. P. Gasly – 12

13. S. Vettel – 10

14. N. Hulkenberg – 6

15. A. Giovinazzi – 2

15. D. Kvyat – 2

17. K. Magnussen – 1

Οδηγός Εθνικότητα CAR Βαθμοί
1 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 107
2 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA 77
3 Valtteri Bottas FIN MERCEDES 73
4 Charles Leclerc MON FERRARI 45
5 Lando Norris GBR MCLAREN RENAULT 38
6 Alexander Albon THA RED BULL RACING HONDA 36
7 Lance Stroll CAN RACING POINT BWT MERCEDES 28
8 Sergio Perez MEX RACING POINT BWT MERCEDES 22
9 Daniel Ricciardo AUS RENAULT 20
10 Esteban Ocon FRA RENAULT 16
11 Carlos Sainz ESP MCLAREN RENAULT 15
12 Pierre Gasly FRA ALPHATAURI HONDA 12
13 Sebastian Vettel GER FERRARI 10
14 Nico Hulkenberg GER RACING POINT BWT MERCEDES 6
15 Antonio Giovinazzi ITA ALFA ROMEO RACING FERRARI 2
16 Daniil Kvyat RUS ALPHATAURI HONDA 2
17 Kevin Magnussen DEN HAAS FERRARI 1
18 Kimi Räikkönen FIN ALFA ROMEO RACING FERRARI 0
19 Nicholas Latifi CAN WILLIAMS MERCEDES 0
20 George Russell GBR WILLIAMS MERCEDES 0
21 Romain Grosjean FRA HAAS FERRARI 0

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

TEAM Βαθμοί
1 MERCEDES 180
2 RED BULL RACING HONDA 113
3 FERRARI 55
4 MCLAREN RENAULT 53
5 RACING POINT BWT MERCEDES 41
6 RENAULT 36
7 ALPHATAURI HONDA 14
8 ALFA ROMEO RACING FERRARI 2
9 HAAS FERRARI 1
10 WILLIAMS MERCEDES 0

Πηγή: 4troxoi.gr/formula1.com

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο