Shorts: Πώς απαντά το YouTube στο TikTok

Η τάχιστη ανάπτυξη και η επιτυχία της κινέζικης εφαρμογής TikTok, δεν πέρασε απαρατήρητη από το YouTube. Σύμφωνα με την App Annie, το τελευταίο έτος, το TikTok είχε περισσότερα από 842 εκατομμύρια downloads από την Apple και από τα καταστήματα της Google. Με τα Shorts που ετοιμάζει το YouTube για τους χρήστες των social media, θα προσπαθήσει να περιορίσει την επιτυχία του κινέζικου TikTok.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TIKTOK ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ

Καταρχάς, το ΤikTok, δημιουργήθηκε από τον Zhang Yiming, ιδρυτή της ByteDance το 2017 και είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτή, οι χρήστες μπορούν δωρεάν να καταγράφουν και να μοντάρουν οπτικοακουστικό υλικό, μικρής διάρκειας. Για να αυξηθεί η δημοτικότητα της εφαρμογής, η ByteDance αγόρασε και την εφαρμογή Musical.ly ένα δισεκατομμύριο δολάρια για να την μετεξελίξει στη TikTok. Αν και είναι κινέζικο το TikTok δεν υπάρχει στην Κίνα καθώς εκεί εμφανίζεται μία παρόμοια εφαρμογή η Douyin.

H μεγάλη διαφορά του TikTok από το Snapchat και τα Instagram stories είναι πως τα βίντεο δεν διαγράφονται μετά το πέρας των 24 ωρών και σε κάθε βίντεο υπάρχουν likes, σχόλια και ακόλουθοι, αγαπημένα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς χρηστών των κοινωνικών μέσων. Στην γρήγορη διάδοση της εφαρμογής, βοήθησαν πολλοί διάσημοι που την “αγκάλιασαν” και την “αγάπησαν”, όπως ο ηθοποιός Will Smith και ο τηλεπαρουσιαστής Jimmy Fallon. Επίσης, λογαριασμό στο TikTok έχει δημιουργήσει το NBA, το NFL, η Washington Post και το NBC για διαφήμιση του ρεπορτάζ τους αλλά και αλυσίδες εστιατορίων, εταιρείες ένδυσης κλπ για να προωθούν τα προϊόντα τους.

Οι πιο διάσημοι TikTokers είναι η Charlie D’ Amelio από την Αμερική που έχει 76,2 εκατ. followers, οι Addison Rae με 53,7 εκατ. followers, o Zach King με 46,7 εκατ. followers και ο Loren Gray με 46,1 εκατ. followers. Τα έσοδα τους από κάθε βίντεο που “ανεβάζουν” είναι πολύ υψηλά. Σύμφωνα με στοιχεία, ο μέσος χρήστης της συγκεκριμένης εφαρμογής, παρακολουθεί βίντεο 76 λεπτά καθημερινά.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ YOUTUBE SHORTS

Τα Shorts, ο αντίπαλος του TikTok θα ξεκινήσουν από την Ινδία. Η συγκεκριμένη χώρα απαγόρευσε τον προηγούμενο Ιούνιο την εφαρμογή TikTok. Γι αυτό το λόγο, το YouTube βρήκε εκεί πρόσφορο έδαφος για να προωθήσει περισσότερο την νέα του εφαρμογή. Πρόκειται για ένα νέο τρόπο έκφρασης με διάρκεια 15 δευτερολέπτων ή και λιγότερο, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία YouTube. Η εφαρμογή Shorts θα έχει παρόμοια στοιχεία με αυτή του TikTok. Θα είναι διαθέσιμη μέσα από την mobile εφαρμογή τουYouTube και οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργήσουν και να παρακολουθήσουν διάφορα μικρά βίντεο.

Στα YouTube Shorts θα παρέχονται αρκετά εργαλεία για να βοηθούν τα άτομα να δημιουργήσουν το δικό τους πρωτότυπο βίντεο. Η διάρκεια των βίντεο θα είναι 15 δευτερόλεπτα και πολλά κλιπ θα μπορούν να συνδυαστούν μαζί. Επίσης, ο χρήστης μπορεί να διαλέξει μέσα από μια συλλογή μουσικών κλιπ του Υoutube, το μουσικό background που επιθυμεί να προσθέσει στο βίντεο του. Οι χρήστες των Shorts, όταν μαγνητοσκοπούν θα βλέπουν ένα χρονόμετρο, μία αντίστροφη μέτρηση και θα μπορούν να ελέγχουν την ταχύτητα εγγραφής. Στο κάτω μέρος της εφαρμογής, θα υπάρχει ένα κουμπί για να “ανεβάζουν” τα βίντεο.

Για την προσέγγιση περισσότερων χρηστών, θα βρίσκεται το κουμπί “Create” σε περίοπτη θέση μέσα στην εφαρμογή. Οι θεατές θα βρίσκουν τα μικρής διάρκειας βίντεο, συγκεντρωμένα σε ένα ειδικά σχεδιασμένο μέρος στην αρχική σελίδα του YouTube. Για να μεταβαίνουν στο επόμενο βίντεο, θα σέρνουν προς τα πάνω ή προς τα κάτω, όπως ακριβώς γίνεται και στο TikTok.

Η μουσική βιβλιοθήκη που έχει το YouTube είναι τεράστια καθώς έχει συνεργαστεί για πολλά χρόνια με διάφορες δισκογραφικές εταιρείες και αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα των Shorts απέναντι στο TikTok. Ένα δεύτερο πλεονέκτημα της συγκεκριμένης εταιρείας είναι πως δεν χρειάστηκε να δημιουργήσει, εξ αρχής, ένα νέο μέσο για τους χρήστες της. Επιπλέον, οι YouTubers θα μπορούν να δημιουργούν μικρής διάρκειας βίντεο χωρίς να χάνουν τους subscribers που έχουν ήδη.

Συνοψίζοντας, η εφαρμογή του YouTube Shorts έχει πολλά κοινά σημεία με αυτή του TikTok. Το αν ξεπεράσει σε δημοτικότητα ή όχι το TikTok θα φανεί στην πορεία.

Το άρθρο αυτό γράφτηκε από έναν επαγγελματία writer του koalla.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο