Study: Εφαρμογή του Facebook που πληρώνει τους χρήστες για να στέλνουν δεδομένα τους

Το λανσάρισμα του Study, μιας εφαρμογής για έρευνα αγοράς, η οποία αποζημιώνει οικονομικά τους χρήστες για να συλλέγει δεδομένα τους, ανακοίνωσε το Facebook.

«Μάθαμε πως αυτό που περιμένουν οι άνθρωποι όταν κάνουν εγγραφή για να συμμετέχουν σε έρευνες αγοράς έχει αλλάξει, και φτιάξαμε αυτή την εφαρμογή για να ανταποκριθούμε σε αυτές τις προσδοκίες» αναφέρεται σε blogpost του Σάγκι Μπεν Ζέντεφ, product manager στο Facebook, όπου υπογραμμίζεται πως «όλοι οι συμμετέχοντες αποζημιώνονται».

Στο blogpost αναφέρονται τα εξής: «Θα βάζουμε διαφημίσεις για να ενθαρρύνουμε ανθρώπους να συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα έρευνας αγοράς. Όταν κάποιος κάνει κλικ σε μια διαφήμιση, θα έχουν την επιλογή εγγραφής και, αν εγκρίνονται, θα προσκαλούνται να κατεβάσουν την εφαρμογή. Εφόσον προσκαλούνται, θα βρίσκουν το Study from Facebook στο Google Play Store. Όταν εγγράφονται, θα βλέπουν μια περιγραφή σχετικά με το πώς λειτουργεί η εφαρμογή και τι πληροφορίες θα μοιράζονται με εμάς, ώστε να επιβεβαιώσουν πώς θα θέλουν να συμμετέχουν. Επίσης, ενημερώνουμε χρήστες στην ιστοσελίδα του Study from Facebook και την περιγραφή στο Play Store σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγουμε και το πώς χρησιμοποιούνται. Όλα αυτά είναι προσβάσιμα πριν οι συμμετέχοντες παρέχουν οποιεσδήποτε πληροφορίες από έρευνα αγοράς στην εφαρμογή. Οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί την εφαρμογή θα αποζημιώνεται επειδή συνέβαλε στην έρευνα. Μόνο άτομα 18 και άνω θα επιτρέπεται να συμμετέχουν στο λανσάρισμα, και όλοι θα μπορούν να βγουν ανά πάσα στιγμή».

Το Facebook δεσμεύεται να διατηρεί ασφαλείς τις πληροφορίες και να συλλέγει «το ελάχιστο δυνατόν» προκειμένου να δημιουργεί καλύτεραο προϊόντα. «Οι άνθρωποι συχνά έχουν πολλές εφαρμογές στο τηλέφωνό τους, οπότε περιοδικά θα υπενθυμίζουμε στους συμμετέχοντες πως συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Θα έχουν επίσης την ευκαιρία να εξετάζουν τις πληροφορίες που μοιράζονται μαζί μας».

Όσον αφορά στα δεδομένα που συλλέγονται, θα περιλαμβάνουν στοιχεία όπως τις εφαρμογές που είναι εγκατεστημένες στο τηλέφωνο, τον χρόνο που περνά ο χρήστης χρησιμοποιώντας τες, τη χώρα , το είδος συσκευής, τον τύπο δικτύου κ.α. Όπως υπογραμμίζεται, δεν συλλέγονται στοιχεία όπως κωδικοί, user IDs και περιεχόμενο/ υλικό των χρηστών (βίντεο, φωτογραφίες, μηνύματα), και οι πληροφορίες δεν θα πωληθούν σε «τρίτους» ούτε θα χρησιμοποιηθούν για «στοχευμένες» διαφημίσεις.

Σε πρώτη φάση η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη στις ΗΠΑ και στην Ινδία. Όσον αφορά στο ύψος της αποζημίωσης, ο Guardian αναφέρει πως σε μια προηγούμενη περίπτωση υπηρεσίας συλλογής δεδομένων του Facebook, το Facebook Research, χρήστες ηλικίας 13-35 ετών πληρώνονταν μέχρι και 20 δολάρια τον μήνα για την παρακολούθηση των πλατφόρμων που χρησιμοποιούσαν. Εν τέλει, αφαιρέθηκε από το κατάστημα εφαρμογών και μετά εγκαταλείφθηκε από το Facebook.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο